Missatge
  • Directiva de Privacitat Europea

    Aquesta web utilitza cookies per a administrar, navegar i altres funcions. Si vols seguir utilitzant la nostra web, has d'acceptar aquest tipus de dades al teu equip.

    Veure els Documents de la Directiva de Privacitat

    Tu has denegat les cookies. Sempre es poden acceptar.

Aprovat el reglament de funcionament de la Comissió Municipal de Festes de Montornès

El juliol passat el plenari va aprovar el document que defineix la composició, els objectius i les funcions d'aquesta comissió.

El Govern de Montornès treballa en la posada en marxa de la Comissió Municipal de Festes de Montornès. El juliol passat el Ple de l'Ajuntament va aprovar inicialment un reglament per regular la col·laboració de les entitats que en els darrers anys han participat activament en l’organització de les festes.

Fonts municipals han informat que el document defineix la composició, els objectius i les funcions d'aquesta comissió en què podrà participar un representant de cada entitat que ho demani de les que hi ha inscrites al Registre Municipal d’Entitats. També, qualsevol persona del municipi a títol individual (fins a un màxim de 5) que ho sol·liciti per mitjà d’una instància.

La Comissió assessorarà i canalitzarà la participació dels grups i entitats i prendrà decisions en l’organització del disseny i la programació dels esdeveniments festius, mentre que l’Ajuntament en tutelarà el funcionament.

Share