Missatge
  • Directiva de Privacitat Europea

    Aquesta web utilitza cookies per a administrar, navegar i altres funcions. Si vols seguir utilitzant la nostra web, has d'acceptar aquest tipus de dades al teu equip.

    Veure els Documents de la Directiva de Privacitat

    Tu has denegat les cookies. Sempre es poden acceptar.

L'Ajuntament de Montmeló posa en marxa la segona edició de la campanya del client misteriós que avaluarà diversos comerços de la població

  • Imprimeix

La Peixateria Carbó, del carrer Diputació, va ser distingit l'any passat com el millor establiment de la primera campanya que va tenir molt bona acceptació.

Entre els mesos d’octubre a desembre de 2013, els ciutadans que visquin o treballin a Montmeló escollits aleatòriament des de l’Ajuntament es podran presentar a qualsevol establiment de la localitat per efectuar les seves compres. Després de la bona acollida que va tenir aquesta campanya l’any passat, es repeteix enguany, amb la voluntat que hi hagi més participació de clients misteriosos. Als ciutadans escollits se’ls haurà citat prèviament, un per un, i se’ls entregarà un breu qüestionari amb el qual hauran d’avaluar els establiments en una o diverses compres que hi facin.

En el qüestionari es valoraran elements com ara l’atenció rebuda i el servei prestat, la diversitat d’oferta existent, les condicions del local, la informació sobre preus o serveis, els serveis afegits que es donen, l’etiquetatge i la retolació, per part dels establiments.

Sorteig entrada doble pel GP de Formula 1 2014

Cada client misteriós haurà de presentar a l’Ajuntament una fitxa per a cada establiment on hagi anat a comprar durant aquest període. Entre tots els clients misteriosos se sortejarà una entrada doble per al Gran Premi de F1 2014 al Circuit. Si es detecta que el client misteriós no ha actuat d’incògnit aquella persona quedarà fora de l’opció de premi.

Amb les dades recollides es farà un informe confidencial que es passarà individualment als establiments visitats per tal que aquests siguin coneixedors tant de les percepcions i opinions sobre els seus punts forts, com de les mancances detectades i tinguin l’oportunitat d’esmenar-les. L’establiment que es destaqui especialment en aquesta campanya rebrà públicament un distintiu per part de l’Ajuntament. El distingit l'any passat fou la Peixateria Carbó, del carrer Diputació.