Missatge
  • Directiva de Privacitat Europea

    Aquesta web utilitza cookies per a administrar, navegar i altres funcions. Si vols seguir utilitzant la nostra web, has d'acceptar aquest tipus de dades al teu equip.

    Veure els Documents de la Directiva de Privacitat

    Tu has denegat les cookies. Sempre es poden acceptar.

El Portal de la Transparència de l'Ajuntament Montornès ja està operatiu però no detalla el registre de béns dels regidors

El sistema escollit per a la publicació de les dades ha estat la plataforma del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC).

L’Ajuntament de Montornès ha posat en marxa el Portal de la transparència, un espai on es facilita l’accés de la ciutadania a la documentació i les dades que tenen a veure amb l’activitat municipal. El contingut s’estructura en cinc grans àmbits: informació institucional i organitzativa; gestió econòmica; acció de govern i normativa; contractes, convenis i subvencions, i catàleg de serveis i tràmits.

A diferència d'altres consistoris, el de Montornès només ha publicat les retribucions i assignacions de tots els càrrecs electes de l'Ajuntament i, en canvi, no ha fet públic el registre de béns i patrimoni de tots els regidors.

Una publicació que serveix a la ciutadania per comparar quina ha estat l'evolució dels ingressos d'un càrrec polític des de l'inici de legislatura i fins al final de mandat.

Mitjançant el portal, l’Ajuntament també facilita els instruments perquè el veïnat pugui exercir el seu dret a l’accés a la informació pública.

El sistema escollit per a la publicació de les dades ha estat la plataforma del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC).

Segons ha informat l'Ajuntament, aquesta eina es troba en una fase inicial de posada en funcionament, per la qual cosa pot patir puntualment incidències de disponibilitat.

Share