Missatge
  • Directiva de Privacitat Europea

Veure els Documents de la Directiva de Privacitat

Comunicat de l'Assemblea de Mollet sobre la consulta del 9-N

Tant sí com no, volem votar el 9N i que sigui massiu. L’APM hem sigut presents al carrer amb les diferents reivindicacions que sorgeixen de la societat catalana. I més enllà de la resistència, apostem per l’activació popular per construir les eines amb les que interactuar en societat, com respecte el conflicte amb l’habitatge o l’atur, promoure iniciatives com la ILP per una Renta Garantida de Ciutadania o el Multireferèndum.

La societat catalana des de fa anys encapçala una lluita en favor del dret a decidir, i trobant-nos a aquestes alçades crucials, hem de fer un pas endavant donant suport a la consulta pactada pel proper 9 de novembre. Creiem que el dret a l’autodeterminació és un dret inalienable que tenen els pobles i no podem no sumar-nos a una reivindicació popular vehiculada des de la mateixa societat pressionant els partits polítics des de baix.

Reclamem que la consulta es faci possible i reivindiquem que el proper 9N puguem votar i triar lliurement el futur del nostre poble. De la mateixa manera, estem convençudes, i així ho mostra la nostra experiència, que el dret a decidir s’ha d’ampliar més enllà de la independència, i atènyer tota la resta dels aspectes que afecten la nostra vida i, per tant, poder decidir quin model educatiu volem, quin sistema sanitari, quina legislació laboral, de pensions, etcètera.

Per aquestes raons fem una crida perquè el 9N sigui massiu. Cal que la consulta acabi amb una alta participació per evidenciar que els i les catalanes volem ser consultats per decidir-ho tot. A més, cal que aquesta activació popular s’enceti el més abans possible, per fer present als carrers la voluntat popular i pressionar des de la mobilització social per tal que es garanteixi aquest dret, atenent a la desobediència civil si és necessari posant per davant de la legalitat de l’estat espanyol la legitimitat que com hem dit té el procés.

El 9N volem votar tant sí com no, que sigui massiu i que ho puguem decidir tot!