Missatge
  • Directiva de Privacitat Europea

Veure els Documents de la Directiva de Privacitat

'3.353 gràcies', comunicat En Comú Podem Parets del Vallès

Benvolguts veïns i veïnes de Parets: Volem donar-vos les gràcies pel vostre recolzament en aquestes eleccions generals de 2015. La confluència En Comú Podem ha estat la més votada a Parets del Vallès amb 3.353 vots. Això és una fita històrica ja que a Parets sempre havia guanyat el PSC el qual ha obtingut en aquests comicis 1.750 vots. La jornada electoral va començar amb forces sorpreses. Els apoderats i apoderades de la confluència ens vam trobar que a molts col·legis electorals de Parets no volien col·locar paperetes dins les cabines.

Les raons que ens van donar els empleats de l’Ajuntament i els presidents de les meses va ser que acabaven desordenades i pel terra i per tant no les posarien deixant així als votants sense cap tipus de privacitat.

Els apoderats i apoderades d’En Comú Podem vam lluitar a cada mesa per poder garantir el dret dels votants. A dos col·legis no ho vam aconseguir: al Pompeu Fabra i a algunes meses del Pau Vila. Volem aprofitar per agraïr a la resta de presidents i presidentes de meses per entendre les nostres raons.

Aquest any hi ha hagut dues eleccions més, les locals i autonòmiques, en les quals aquest petit incident no va ocórrer: es van col·locar paperetes sense qüestionar-ho.

Des de ICV-Parets, EUiA-Parets i Podem Parets volem agrair a tots els companys i companyes que han participat a la gran campanya electoral que hem fet a Parets, han estat dues setmanes de germanor, on hem treballat molt dur i amb molta convicció i il·lusió per obtenir aquests resultats.

Per tant no podem més que felicitar-vos a tots, votants, simpatitzants, col·laboradors ja que aquest resultat és la suma de tots nosaltres.

Qui deia que no es podia? I tant que es pot! 3.353 gràcies!

En Comú Podem Parets del Vallès